Towers of Akria

Jednoho dne jsem se rozhodl, že se naučím psát v TypeScriptu... A tak vznikl tento projekt...

Jedná se o Tower Defence hru, kde jsou obranné věže vytvářeny z živlů (oheň, voda, země, vzduch) a kde jsou mapa i vlny nepřátel pod palcem náhodného generátoru.

A abych to neměl tak jednoduché, dal jsem si pravidlo, že bude veškerá grafika (kromě povinné úvodní obrazovky soutěže) vygenerována kódem při prvním spuštění hry. (stisknutím Alt+C lze vynutit přegenerování při příštím načtení)

Obrané věže lze stavět po kliknutí na políčko u cesty, dole pod hrou se objeví co lze postavit (či jak lze stávající věž vylepšit). Na panelu vpravo se po označení věže objeví informace o ní a tlačítko k jejímu prodání.

Cca 5 sekund spuštění hry tlačítkem "Start game" se začnou objevovat nepřátelé.

Během hry lze narazit na 5 druhů nepřátel (odlišených tvarem):

čtverec základní nepřítel
trojůhelník rychlejší než čtverec, avšak s méně životy
kapka umí se regenerovat, regenerace se zrychlí, pokud delší dobu není poškozena
štít každých 6 sekund se může stát na sekundu nesmrtelným
kolečko má několikanásobně více životů než čtverec, je však pomalejší a přichází v malých počtech

Obrané věže jsou stručně popsány přímo ve hře.

Cílem hry je přežít co nejdéle - po "prohře" se zobrazí počet přežitých vln nepřátel.

Hra byla vytvořena pro ITnetwork winter 2019, zdrojový kód lze najít na GitHubu

Licence: BSD 3-Clause

Hra

Hra

Žánr: Strategie

Strategie