Towers of Akria
Jednoho dne jsem se rozhodl, že se naučím psát v TypeScriptu... A tak vznikl tento projekt...
Jedná se o Tower Defence hru, kde jsou obranné věže vytvářeny z živlů (oheň, voda, země, vzduch) a kde jsou mapa i vlny nepřátel pod palcem náhodného generátoru.
A abych to neměl tak jednoduché, dal jsem si pravidlo, že bude veškerá grafika (kromě povinné úvodní obrazovky soutěže) vygenerována kódem při prvním spuštění hry. (stisknutím Alt+C lze vynutit přegenerování při příštím načtení)
Obrané věže lze stavět po kliknutí na políčko u cesty, dole pod hrou se objeví co lze postavit (či jak lze stávající věž vylepšit). Na panelu vpravo se po označení věže objeví informace o ní a tlačítko k jejímu prodání.
Cca 5 sekund spuštění hry tlačítkem "Start game" se začnou objevovat nepřátelé.
Během hry lze narazit na 5 druhů nepřátel (odlišených tvarem):
čtverec | základní nepřítel |
trojůhelník | rychlejší než čtverec, avšak s méně životy |
kapka | umí se regenerovat, regenerace se zrychlí, pokud delší dobu není poškozena |
štít | každých 6 sekund se může stát na sekundu nesmrtelným |
kolečko | má několikanásobně více životů než čtverec, je však pomalejší a přichází v malých počtech |
Obrané věže jsou stručně popsány přímo ve hře.
Cílem hry je přežít co nejdéle - po "prohře" se zobrazí počet přežitých vln nepřátel.
Hra byla vytvořena pro ITnetwork winter 2019, zdrojový kód lze najít na GitHubu